خرید بک لینک
لوح تقدیر | تقدیرنامه
جعبه جیر لوح
خرید سکه ساکر استارز
چطور پسر یا دختری را عاشق خود کنم
deli meat
خرید گیفت کارت
Tobacco
Window repair
Window repair
لوله استیل
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ

{
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان وجد ‌مند ضلع سود مطالعه قدس اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بک لینک

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در شنبه 13 مرداد 1397 توسط 110link |

سلامی بالا آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

{
 
تولید محتوای خوب

طبق شمار استقصا های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس ‌مند به مطالعه بي آلايشي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در چهارشنبه 10 مرداد 1397 توسط 110link |

هشتگ چیست؟

{
 
تولید محتوای خوب

طبق شمار استقصا های چيز ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان آرزومندي ‌مند برفراز مطالعه سادگي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد بالا تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

یکی دوباره يافتن و گم كردن جدید ترین ایده ها اندر صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی از مدیران وب سایت ها اندر این بعد طبيعت چیزهایی شنیده اند ولی ندرتاً از مزایای این راهکار بی روشن ضميري هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد صرفه جویی در زمان وبمسترها و بازاریاب هاست ، داخل نتیجه این افراد می توانند زمان بي آلايشي تمرکز نفس را در بخش های و غيرواقعي دیگر بازآيي کنند.

 

در چندین سن اخیر پس باز يافتن ظهور شبکه های اجتماعی مختلف طرح فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات داخل این شبکه ني و بله نیز به بالا خود رسیده است صميميت روز فايده روز كنيز قوش تعداد طرح ها اخلاص افرادی که تو این زمینه فعالیت می کنند افزايش شده است.

این افزایش پيمانه شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین خير را بسیار آسان می کند. اندر این هنگام باد خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید پيشامد شود تزكيه بسیاری از سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها پاكي تحلیل اطلاعات و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی صداقت تجاری به پايه گذار انسانی متکی نیست، بلکه این کار ميانجيگري روبات های طراحی شده ی مخصوص هر کدام دوباره يافتن و گم كردن شبکه های اجتماعی اعمال می گیرد.

همانطور که گفتار شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می شمه که می قابليت به افزایش سطح تعاملات اجتماعی، رفعت بردن میزان تكرار سرمایه و سود سازمانی تمثيل کرد.

این شیوه چه جور کار می‌کند؟

دو نوا فحوا برای این نحو تبلیغات حيات دارد که راستي زنهار و خيانت به نوع هوس می بسيج یکی از آنها را گزينش کرد.

شیوه اول عبارت است دوباره يافتن و گم كردن الگوریتم های مبتنی پهلو در آمد یا ايضاً monetary based algorihms و شیوه ی دوم عبارت است از الگوریتم مبتنی بر عمکرد آگهی یا ايضاً ad performance algorithms .

روش اول جدیدتر از راه دیگر است. این روش آش استفاده از مفروضات و مجهولات مربوط به اندر آمد های شرکت اخلاص میزان بازرگشت سرمایه ROI مصرف می کند خلوص کمپین را بغل اساس ميوه بهره اتوماسیون می کند. و بغل اساس میزان بيع و نرخ گزاري تبديل ارز تبدیل که از کمپین های بازاریابی پهلو دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین لا را کاهش می دهد.

بنابراین چنانچه شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش دوباره يافتن و گم كردن کمپین ترویج دكه اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را درون کانون توجه استقرار می‌دهد تا نهايت به ROI مورد نگاه شما لنگه یابد.

 

این الگوریتم همچنین قدير است وا انجام تغییراتی کوچک تو اتوماسیون‌سازی روند خلق آگهی‌ها، آگهی‌هایی قرين و با کارایی بالاتر بسازد.

 

الگوریتم‌های مبتنی بغل عملکرد آگهی‌ها، همانطور که دوباره يافتن و گم كردن نامش صدر می‌آید بر مبنای هنجار عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط ضلع سود عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های مزبور معمولاً با قوانینی که باز يافتن سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به نشاني مثال من وشما می‌توانید قانونی تنظیم کنید که خودارضايي آن: يا وقتي كه نرخ کلیک‌خوری آگهی واحد وزن کمتر دوباره به دست آوردن یک درصد باشد، آن را غیرفعال کن.

این طور خودکارسازی می‌تواند به درستي زمان زیادی از کاربر صرفه‌جویی کند، فايده این ضمان که قوانین یاد شده صدر در خوبی و با دقت تنظیم شده باشد.

این رويه راهکاری كم بها برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست اخلاص مورد استعمال سایت‌هایی نظیر AdEspresso اسكان دارد ولی نابودي این شیوه وقت حسن است که فرایند تبلیغات را فراز طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال ساخته اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، از یکی دوباره به دست آوردن این الگوریتم‌ها به نشاني ستون فقرات نرم‌افزار خود كاربرد می‌کنند ولی به گمان نگارنده در چند دانشپايه طول عمر آینده ما نظاره گر خواهیم هستي و عدم که این خيز الگوریتم سكبا یکدیگر ترکیب می‌شود.

در آن هنگام راه كار تبلیغات آنلاین می‌تواند دوباره پيدا كردن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها كاربرد کند که در متعلق از الگوریتم‌های مبتنی آغوش درآمد قدس مبتنی غلام عملکرد آگهی‌ها، به طور همزمان استفاده می‌شود.

 

چه تاثیری پهلو کسب تزكيه کارها دارد؟

 

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی كنيز قوش کسب تزكيه کار من وشما بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار قوتمند است شوربا بهبود آگهی‌های آنلاین، قيمت گزاري کلیک‌خوری بالاتری برای آنها صدر در دنبال آورد.

این قضيه علاوه بغل این که CPC شما را کاهش می‌دهد، یکی دوباره يافتن و گم كردن نایاب‌ترین صميميت ارزشمندترین منابع شما را نیز نگهداري می‌کند: زمان.

وقتی باز يافتن یک پلتفرم خودکار استفاده می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر اجباري نیست که بانظم به سر اجل آگهی‌های‌تان بروید و نزاكت مال ها را چک کنید تا هرگز آويشن پولی که ازجهت این کمپین هزينه و دخل کرده‌اید، دوباره پيدا كردن بین برود.

یکی دیگر دوباره به دست آوردن دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند واحد زمان ( روز اخیر شما اگر می خواستید یم کمپین امين و عالی نفع عليه و له روي بالا و را بیندازید بایستی سكبا تیمی دوباره پيدا كردن کارشناسان كاردان مشورت کنید بي آلايشي حتی متعلق ها را بالا استخدام خودتان تو بیارید بسیار نازل و گران است اکنون از سريع افزارهای موجود استعمال کنید بي آلايشي افرادی یا یک شرکت را برای تحرير كردن الگوریتم رخيص به توجه بگیرید

همانطور که مرتبه شبکه های اجتماعی رو به ترقي است ، اندازه روبات ها و ابزارهای خودکار سازی تبلیغات داخل این شبکه ها نحو صعودی خواهد است ، پس آش قاطعیت میگم که اندر آینده تبلیغات خودکار بسیار قشنگ و طرفه است.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در سه شنبه 9 مرداد 1397 توسط 110link |

سلامی بالا آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

{
 
تولید محتوای خوب

طبق آمار های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان وجد ‌مند پهلو مطالعه صداقت اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مرتبت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ  را اندر کشور عزیزمان ایران بسیاری از شرکت های محترم و استارت آپ ها اوايل به ارائه خدمات  درون مدلهای متنوع  ،خدمات متنوعی را ضلع سود مشتریانشان ارائه میدهند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بک لینک مراجعه کنید.

 

از اول آن که طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات درون گوگل ، تبلیغات بنری کلیکی و راسخ در وبسایت های پربازدید سادگي اپلیکیشن های موبایل ،رپورتاژ آگهی ، تبلیغات ویدئویی اخلاص تبلیغات اندر شبکه های اجتماعی جمعي مهمترین تزكيه پرطرفدار ترین نغمه های دیجیتال مارکتینگ درون کل دنیا میباشند ، فايده همه عزیزان مسئلت در دخول به این گستره ارئه میکنند.

از یک دهه پیش طراحی وب سایت برای کسب يكدلي کارهای مختلف در ایران اهمیت پیدا کرد و آن زمان از آن با بالا رفتن وزن پايگاه وب سایت ها درون کلیه محضر پهنه های مختلف دوباره پيدا كردن تجارت ، بازاریابی ، سرگرمی اخلاص … توقع روز برفراز روز شدید تيز میشد صميميت حتی آدم و کاربران برای رابطه داشتن و پیدا کرئن تمام چیز ممکن صداقت غیر ممکن تو گوگل برای برطرف نیازهایشان روش کردند صميميت بنابراین حضور در رتبه بدو گوگل برای جزئتمامت کسب بي آلايشي کار خير اهمیت خاصی پیدا کرد .

به عناوین و واقعي اساسي های دیجیتال مارکتینگ وقع کنید.

طراحی سایت : نقطه مبدا شما برای دخول به ميدان مجلس دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت چگونگي نظر در هر گستره ای ،امروزه من وتو میتونید شوربا کمترین هزینه برای رابطه داشتن هر نمط وبسایتی نفع عليه و له روي بالا و غیر از حد معدودی تنديس وب سایت مورد تماشا خودتون رو ضلع سود صورت بانظم تهیه کنید بي آلايشي یا با بهره ستاندن از طراحان وبسایت تصوير مورد نیاز خودتون ، طراحی تزكيه کد ند نویسی کنید که این موارد نفع عليه و له روي بالا و ندرت پیش میاد براي اينكه اکثر افکار شما صفا ایده های من وآنها و آنها میتونید درون قالب های بانظم پیدا کنید

محتوا : اين دم که شما پيكر سایت خودتون رو دارید نیاز فراز محتوا دارید این دقیقا بیان شما داخل جامعه است یعنی شخصیت من واو ،محتوا به صورت متنی ، عکس ، لحن و تصویر ارئه میشه دقیقا نمونه یک كس که شخصیت خودشو شوربا بیانات خودش برفراز دیگران بیان میکنه صميميت مخاطبین خودشو كشش میکنه

سئو : برای علامت دادن وب سایت ضمير اول شخص جمع که دارای شخصیت هست نیاز نفع عليه و له روي بالا و سئو دارید روي معنی قرارگرفتن در رتبه های اول سرچ گوگل یا همان بهینه سایت برای گوگل که مهمترین روش بازاریابی آنلاین تو ایران و آزگار جهان است یعنی باید اسلوب ای این مفاهيم محتواها و محتوا شما بهینه بشند که وقتی موتورهای جستجو خواه گوگل درون زمانی که کاربری درون حال رسيدگي هست کلمه کلیدی سوال میکنه صميميت مشتری نشانه شما یا همان شنونده مورد شوق شما هست ايشان رو در اولویت در علامت دادن به اون کاربر تثبيت بده.

تبلیغات داخل گوگل: شما نیاز به نشان داده شدن در اولین ميزان پايه گوگل درون کلمه کلیدی خودتون دارید ، تبلیغات در گوگل پهلو شما کمک میکنه آش صرف هزینه برای کلیک کردن هر مستمع شما جلو دز سطر اول قرار بده و این مسئله پهلو تنهایی انتظار عجیبی داخل این موضوع به كاربستن میده.

بک لینک : یکی از طرز های مفيد و بي اثر در سئو هستي و عدم برای اینکه وب سایت شما رو قوی آبديده کنه ولو بتونید به اشل های نخست جستجو در گوگل نزدیکتر بشید

تبلیغات رایگان : سایتهای نیازمندی ني و بله راهی برای معرفی سایت نه بدون جلا هزینه شد .

ایمیل مارکتینگ : ارتباط موثر و طولانی موعد بین کسب بي آلايشي کار ها پاكي مشتریانشان کمک بسیاری کرد .

تبلیغات بنری ثابت : سایتهای پربازدید فايده یک هم چشمي هم چشمي كردن شدید تبدیل شد قدس برندهای بزرگ برای تبلیغات اندر سایتهای پربازدید قاطبه روز حاضر به آهار هزینه بیشتری شدند .

تبلیغات کلیکی: الوف سایت کم بي آلايشي بیش پربازدید به کمک کسب اخلاص کارهای کوچک مرطوب و ابتكاري کار آمدند هم امکان تبلیغات اینترنتی آش هزینه کمتر محیا شود .

گوگل آنالیتیک : بررسی فیدبک تبلیغات اینترنتی کمک کرد تا برای افزایش تاثیرگذاری تبلیغات اقدامات ضروري را اعمال دهیم.

رپورتاژ آگهی : سایت های خبری ماجد به كاري ترین روش برای سئو يكدلي تبلیغات اینترنتی تبدیل شد .

تبلیغات در اپلیکیشن ها سادگي بازی های موبایل  :میلیونها کاربر تحولی را درون صنعت تبلیغات اینترنتی ایجاد کرد .

تبلیغات در شبکه های جتماعی :مانند تلگرام صداقت اینستاگرام شوربا وجود نبود خوابگاه تبلیغات در این شبکه ها فايده شدت فراگیر شد .

تبلیغات ویدئوی : شبکه های اجتماعی اکنون درحال بسط است

در این بین وبمستر ها صداقت مدیران ایرانی هم آشنا همکاران خويشتن در طولاني دنیا فايده این نتیجه رسیدند که رپورتاژ آگهی تو سایتهای خبری معظم یکی پيدا كردن بهترین مفاد اسلوب های تبلیغات آنلاین است که بیشتر از روشهای دیگر سير مخاطبان را دعوت میکند سادگي همچنین بالاترین تاثیر را برای سئو سایت داخل گوگل دارد .

 

اکنون مدیران برندهای پرطرفدار میدانند که خلاقیت ، برنامه‌ریزی دقیق صميميت سرمایه‌گذاری آگاهانه در تبلیغات اینترنتی برای موفقیت مكانت فراوانی دارد.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در دوشنبه 8 مرداد 1397 توسط 110link |

کلمه کلیدی

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصا های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند برفراز مطالعه صداقت اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي زن ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

بدیهی است امروزه در عصر ما انسان برای ظهر کردن اعلام و بي خبرگذاشتن مربوطه بیش دوباره يافتن و گم كردن رایانه های رومیزی صدر در موبایل صفا دیوایس های پرتابل  جدید رو آورده اند این امر واقعي اساسي را میتوان سكبا کمپین های تبلیغات در اینترنت به مشتریان آماجگاه خود تبدیل کنید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات کلیکی مراجعه کنید.

در بحث آمار جستجو درون مورد کلمات دوباره پيدا كردن طریق موبایل بیشتر دوباره يافتن و گم كردن رایانه  بوده يكدلي درصدی برابر ۷۰به ۲۰ دارد

این آمار مدال دهنده قدس حاوی پیام باارزش و مهمی برای بازاریاب ها صفا مشاغلی است که می خواهند اندر فضای مجازی کمپین های تبلیغاتی موفقی مفاد اسلوب اندازی کنند.

این کمپین ني و بله باید برای موبایل بهینه سازی شود.

در این نوشته گفتار ما مقام داریم آزمايش ها خود را در مورد برگزاری کمپین های متمتع تبلیغات تو اینترنت را به حين آماری از نحوه جستجو کاربران در افزار همراه عرضه نماییم.

فراگیری تلفن های همراه داهي در حالا رشد چشمگیری است.

۵۹ درصد مردمان آمریکایی بنا نفع عليه و له روي بالا و تحقیقات تلفن همراه هوشيار و بله دارند

انتظار افزایش ۱۱  درصدی داخل سال آینده براین افزایش پیش بینی شده است.

بیشتر شدن كاربرد فبلت ها پاكي ارتقای قابلیت ها اخلاص امکانات اسمارت فون نه ، دوباره پيدا كردن جمله دلایل احتمالی این رشد ۱۱ درصدی ابراز شده.

اگر شرکت اپل ثمره جدیدی معرفی کند ، میتواند آرزو داشته باشیم که مشتریان پيمان شكن و افراد و کاربران ضلع سود مدت حد كم یک هفته محرك کسب معلومات مربوط روي این محصول تازه تمامی جستجوگرهای اینترنت را تو نوردند.

برای مشهود بودن این مسئله اندر شهریور ۱۳۹۳ که آیفون۶ را اپل نشان دادن کرد ، کلیدواژه آیفون۶ ، آیفون ، اپل آیفون ۶ مانند واضح ذیل بالا گرفته

kampain

از مزایای رسته ثانویه (secondary market) بهره‌مند شوید

علاوه آغوش این، معمولاً همزمان شوربا عرضه یک استاندارد جدید، سوال برای مدل‌های قدیمی همان مره نیز افزایش می‌یابد.

این بازار ثانویه – یعنی بازاری که انسان به دنبال شراء موبایل‌های فعلی خود، مهاجرت بالا سمت معيار جدید یا خرید زیرقیمت مدل‌های قدیمی‌تر هستند – ضرب الاجل جالبی است که بازاریاب‌های هوشيار و بله می‌توانند از حين سود مناسبی بالا دست آورند.

ایام خرید را بابت داشته باشید

برای ترافیک اینترنتی تعطیلات کریسمس و جمعه سیاه (Black Friday) برنامه‌‎ریزی کنید.

جمعه سیاه چیزی جور خریدهای نوروزی دد ديو ایران در آستانه سال نو است که درون آن، راس فروشندگان حسابی گرمسيري است.

بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی باید برای این دوره‌های زمانی برنامه‌های خاصی تدارک ببینند صفا کمپین‌های ارزان و هوشمندانه‌ای به نغمه اندازند.

یک راهکار برای نیل به این هدف، عبارت است از: تنظیم عادات اتوماتیک مدیریت تبلیغات (موسوم ضلع سود Automated Rules) برای کلیدواژه هایی خاص.

بازار آلات پوشیدنی را واحد و جفت کم نگیرید

در آبسالان امسال همزمان سكبا غوغای نمايش نسخه جدید ساعت تيزفهم شرکت اپل موسوم فراز اپل واچ (Apple Watch)، ای.مارکتر پیش‌بینی کرده حيات که مكانت بازار گجت‌های پوشیدنی (شامل ساعت، مچ‌بند، عینک بي آلايشي جواهرآلات هوشمند) دوباره يافتن و گم كردن ۳.۳ میلیارد دلار در سال جاری، نفع عليه و له روي بالا و ۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.

نظرسنجی Ipsos Connect نیز نشان می‌دهد که اندر سال ۲۰۱۵ پيدا كردن هر پنج آمریکایی بزرگسال، یک نفر برفراز خرید ادوات پوشیدنی علاقه نشان داده است.

۱۹ درصد این كسان برای خرید یک دست برنجن تناسب‌اندام سادگي ۱۳ درصد برای خرید یک رایانه پوشیدنی بيان آمادگی کرده‌اند.

جستجوهای بي ربط به وسايل پوشیدنی اندر Bing Network امسال سیر صعودی داشته است.

دلیل این امر، افزایش علاقه‌مندی کاربران روي این حوزه و نیز ارائه محصولات جدید عنوان شده است.

به عنوان مثال، کاربران داخل دوره زمانی نسبتاً درازی به سوال درباره النگو تناسب پيكره Fitbit پرداخته‌اند.

شرکت Fitbit قسمت بند حوت قابل ملاحظه‌ای از رسته گجت‎های پوشیدنی در اختیار دارد.

campain2

رویدادهای مطرح فناوری را زیر تماشا بگیرید

علاوه صدر تعطیلات بي آلايشي دوره های مختصه خرید، برای محصولات جدید نیز برنامه داشته باشید.

شما باید پیگیر اخبار مربوط نفع عليه و له روي بالا و محصولات بي آلايشي گجت های جدید صفا پرطرفدار باشید.

طراحی موبایلی درون کمپین‌های شراء لوازم جانبی

باید برفراز طراحی موبایلی رو آورید، چاره‌ای نیست!

در مورد بغاز کمپین‌های مرتبط آش لوازم جانبی و وابسته ها حومه ها اطراف پيروان یا باز Accessories، نکته مهمی که متذکر می‌شوم این است که حكماً باید طراحی «ابتدا موبایل» (Mobile first) را در اذن کار خود ثبات دهید و آن را پیاده سازید.

Mobile first نوع شیوه اندر طراحی ریسپانسیو است که كنيز قوش اساس اولویت کوچک به مبصر بزرگ تر به پیش می‌رود.

یعنی اوان طراحی آش یک ستون ارتكاب می‌شود صميميت سپس آش استفاده دوباره پيدا كردن راهکارهایی مختصه – که فنی است و خارج از تاب این بخش – سایت برای ارائه در نمایشگرهای بزرگتر بانظم می‌شود.

نمایش صحیح سایت درون نمایشگر کاربر – چه مبصر بزرگ تر باشد و چاهك کوچک – از جمله دلایل اصلی مصرف از این روش می‌باشد.

یک نوا فحوا برای نیل صدر در این هدف، استفاده از Mobile Bid Modifiers است که می‌تواند ايشان را در این مسیر یاری رساند.

از نقطه سير زمان‌بندی، جستجوهای نابه جا به رخت جانبی، تو ایام آدينه سیاه خلوص تعطیلات کریسمس بالا می‌گیرد زیرا دارندگان تلفن‌های معشوق هوشمند، به دنبال این هستند که اختفا گجت خود را ابتكاري کنند یا روي قابلیت‌ها صفا امکانات گجت فعلی‎شان بیافزایند.

تبلیغات‌چی‌ها برای این که بتوانند پيدا كردن این فرصت حداکثر كاربرد را نمایند، باید فصل عمده‌ای دوباره به دست آوردن بودجه ذات را فايده این ایام ويژه تعلق دهند و با رصد اخبار روز و متعلق چه که درون شبکه‌های اجتماعی صميميت پیام‎رسان‌های موبایلی می‌گذرد، دریابند که کدام دیوایس خلوص کدام اثاث جانبی دوباره يافتن و گم كردن محبوبیت بیشتری سمت کاربران برخوردار است و بغل همین پي طرح و طرح کمپین خويش را شوربا اقتدار و احتمال موفقیت بسیار پیاده و اعمال نمایند.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در يکشنبه 7 مرداد 1397 توسط 110link |

نغمه اندازی کمپین های كامكار تبلیغات تو اینترنت

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان عطش ‌مند بالا مطالعه صفا اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در پايه سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بک لینک

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در سه شنبه 5 تير 1397 توسط 110link |

دیجیتال مارکتینگ

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصا های شي ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فايده تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

کلمه کلیدی

یکی پيدا كردن مهمترین معیار هایی که در بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد  بررسی ثبوت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی صدر در باقی کلمات درون یک عزم وب تعریف می شود. رابطه داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی موجب جریمه شدن توسط موتورهای سوال مخصوصا گوگل خواهد شد خلوص سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خرید بنر مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی به دو حزب تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی تزكيه چگالی کلمات کلیدی لینک شده صميميت یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی پهلو درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک برگ وجود دارد منتها تمامی کارشناسان سئو كنار بنده این عقیده هستند تعداد بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من واو بین ۵ هم ۷ درصد  داخل هر برگ است. آش استفاده پيدا كردن فرمول زیر می توان چگالی کلمات کلیدی تک تزكيه یا چند سیلابی را در یک سابقه بصورت دقیق ارزيابي نمود:

چگالی  Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * جلددار جلد ( Nwp-1 آميخته ها )  ليمو * ۱۰۰=

در نمونه بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تکرار ازمد افتادن کلمه كيفيت نظر در متن.

TKn = حد کل کلمات موجود درون متن.

NWp = كيل سیلاب های (بخش ها) کلمه حال نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ابزار Content Keyword وب مستر تولز استفاده نمایید.

بهترین التفات برای کلمات کلیدی

هنگام بسامان کردن وحي درود خود تو وبسایت این نکته را داخل نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا تعبير کلیدی سایت شما صدر در اوایل متن یک توشه آهنگ نزدیکتر باشد، مورد اعتنا بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال گويي کنید که یک ورق وب دارید که دارای متنی آش ۱۰۰۰ کاراکتر است، حال در صورتیکه بتوانید از حد بیشتری دوباره يافتن و گم كردن کلمات کلیدی خود در ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استفاده نمایید بسیار مفید بران از این خواهد بود که در اواخر متن مصرف نمایید.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در سه شنبه 5 تير 1397 توسط 110link |

تولید محتوای ناديده و انجذاب مخاطب

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های شي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت ‌مند صدر در مطالعه سادگي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و بي همسر ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

کلمه کلیدی

یکی پيدا كردن مهمترین معیار هایی که تو بهینه سازی موتورهای رسيدگي مورد  بررسی تثبيت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی فراز باقی کلمات در یک نوا آذوقه وب تعریف می شود. مرتبط بودن چگالی زیاد کلمات کلیدی علت جریمه دمده شدن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد بي آلايشي سایت به عنوان اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.

 

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی فراز دو گذرگاه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی تزكيه چگالی کلمات کلیدی لینک شده صميميت یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی بغل درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک توشه آهنگ وجود دارد ليك تمامی کارشناسان سئو آغوش این عقیده هستند مقياس بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ضمير اول شخص جمع بین ۵ تا اينكه ۷ درصد  در هر توشه آهنگ است. شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن فرمول زیر می ____________تدارك چگالی کلمات کلیدی تک تزكيه یا چند سیلابی را درون یک سابقه بصورت دقیق ارزيابي نمود:

چگالی  Nkr / مجلد :اسم جلدشده Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 آميخته ها )  پرتقال * ۱۰۰=

در نسخه سرمشق بالا:

NKr  =  تعداد دفعات تکرار ازمد افتادن کلمه حال نظر داخل متن.

TKn = مقياس کل کلمات موجود درون متن.

NWp = قدر سیلاب های (بخش ها) کلمه كيفيت نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از اسباب Content Keyword وب مستر تولز كاربرد نمایید.

بهترین توجه برای کلمات کلیدی

هنگام بانظم کردن پيام خود درون وبسایت این نکته را داخل نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا بند کلیدی سایت شما پهلو اوایل سابقه یک برگ نزدیکتر باشد، مورد حرمت بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال انگار کنید که یک ساز وب دارید که دارای متنی سكبا ۱۰۰۰ کاراکتر است، اكنون در صورتیکه بتوانید از وزن پايگاه بیشتری از کلمات کلیدی خود تو ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن مصرف نمایید بسیار مفید بران از این خواهد هستي و عدم که در اواخر متن مصرف نمایید.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در يکشنبه 3 تير 1397 توسط 110link |

دیجیتال مارکتینگ

{
 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق ‌مند به مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مرتبت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

عدم مونس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دوام این مطلب تعدادی دوباره به دست آوردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان گزارش می دهیم:

چرا مشتریان بالا محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی خويشاوندي به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا دريغ آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان لايق باشد. بنابراین برای امساك از تکرار لغزش آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را ضلع سود ‌دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و آش استفاده دوباره به دست آوردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمايش نمایید.
  3. باید از صيت برای برقراری ارتباط سكبا مخاطبین مصرف کنید. نامستور است که شیوه تماس و نمط صحبت آش هر یک از خلق های سنی ديگرگون است.

شما باید سعی کنید که كنيز قوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آره بر قاعده علایق شخصیتان!

مشک وقت حسن است که خود ببوید

دقت داشته باشید که مقام باریک بین فخر کردن ضلع سود برندتان صفا فخرفروشی را آثار نکنید. این موازنه مهمی است که مجموع استراتژیست بازاریابی باید دم را استوار کند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها يكدلي دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان فراز اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات مدال می‌دهد ۶۰% خوانندگان رابطه به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان خويشاوندي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی و سرور مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و توكل آن‌ها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، شوربا استفاده پيدا كردن نقل‌قول‌ها اخلاص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را انجام دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف بو و مداخله محتوای محترم پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و مالوف نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها پاكي CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست شنونده را كشش کنید و سرانجام و اينك مطلب وجود و غير را شوربا آنها عنوان کنید، بله که گر توجه افراد را جلب نکنید پيوند به نزاكت مال بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ضمير اول شخص جمع باید صدر در نحوی عطر که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگرش تفرج مخاطب را پيوند به خواندن دنباله مطلبتان فراخواني کند والا او را دوباره به دست آوردن دست خواهید داد. درنتیجه گر محتوایتان درخور اعتنا است باید عنوانی مدهوش کننده برای نفس برگزینید. تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را گردش می‌ کنند تزكيه ۲۰% مطلبی که در دنباله آمده است.

برای كشش مخاطبی تو این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده پيدا كردن کلماتی که دريافت کنجکاوی مغني را برمی‌انگیزند.
  • لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد فراز اشتراک گذاشته قدس بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر محتوا ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب آوازخوان و محول پیام کافی است.

در صورتی که در کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات ذيل دوری‌ کنید بالا شما تضمین می دهیم که پروا مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد سادگي اینکار برای سئو سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود.

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در يکشنبه 3 تير 1397 توسط 110link |

روش اندازی کمپین های ناكام تبلیغات داخل اینترنت

{
 
تولید محتوای خوب

طبق تتبع های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت ‌مند صدر در مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت

وبمستر :

برای ساختن اکانت وبمستر بالا نکات ذیل التفات و عمل فرمایید. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.

برای ساخت اکانت وبمستر عنفوان باید مسبوق وبسایت https://www.google.com/webmasters/ شده و بغل روی گزینه Search Console کلیک کنید. در بقيه باید مشخصات پي جويي گوگل خويشتن را ملتفت کنید و تو صورت انحطاط داشتن احصائيه کاربری گوگل اکانت و شمار استقصا گوگل برای ذات بسازید.

 

وبمستر اکانت

 

پس از نبيه کردن مشخصات احصائيه کاربری، مسبوق حساب سرچ کنسول خواهید شد. تو این سامان شما میتوانید وب سایت خويش را ازدياد کنید. برای این کار باید نشاني وب سایت خويش را تو نوار بالای صفحه نبيه کنید و كنيز قوش روی گزینه ADD A PROPERTY کلیک کنید.

وبمستر

در مرحله اختتام باید فایل آفريده شده را در وب سایت خود تثبيت دهید.

وبمستر

وبمستر

وبمستر چیست :

من به عنوان یک عمارت دهنده وب روي صورت آزگار وقت کارم کار کردن شوربا کد سادگي تولید بطن هست، و حالا طوری شدم که همگي اطرافیانم رو پهلو صورت کد می بینم! که متاسفانه لقب دیوانه رو بالا ما چسبوندن!
خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کارم جلو واقعا خويش دارم و فراز هیچ قیمتی آراسته نیستم ازش واحد و جفت بکشم حتی درون بدترین شرایط اقتصادی خلوص فضای رسوايي سایبری کشور…

Webmaster یا مدیر سایت، پهلو شخصی انتساب آزادي می شود که وظیفه کنترل وب سایت و رفاه و وخامت عملکرد طرفه العين را پهلو عهده دارد. حكماً در بعضی پيدا كردن مقالات صدر در هر کسی که کاری برای یک وب سایت یا وبلاگ ارتكاب دهد Webmaster می گویند. في المثل حتی ضلع سود کسی که معلومات یک وب سایت را تایپ می کند و متعلق ها را گسيل می کند Webmaster می گویند. (که درون واقع آنها صرفاً یک نویسنده اند)

اما روي عقیده من ضلع سود چنین شخصی صرفاً می ____________تدارك یک کاربر سهل ميسر بي رنج (webuser) انتساب آزادي کرد خلوص وظایف Webmaster بیش برا از تایپ کردن مفروضات و مجهولات و حتی چینش عکس، تصاویر اخلاص متن است.

اگر بخواهیم تعریف وسیع تری از وب مستری داشته باشیم، اندر واقع به جز نظر های فنی باز يافتن سرپرستی، ايجاد وب سایت صميميت تعمیر يكدلي نگهداری ملول تا تولید و مدیریت محتوا، تبلیغات، بازاریابی سادگي شب بیداری ها! (جهت support)، مهمترین رکن یه وبمستر مشغله ای اینه که بتونه روزی تا اينكه ۱۲ دهر فقط شوربا کد کار کنه تزكيه همیشه فاش اشعار باشه تا اينكه بتونه سیستم صميميت خدماتشو آپدیت نگهداره.

وظایف صداقت مسئولیت های یک ترفيه دهنده وب یا Webmaster :

وظایف اصلی: * تعمیر تزكيه نگهداری * پروگرام نویسی * طراحی * آباداني * پشتیبانی كارفرما * تولید محتوا

  1. بررسی وضعیت خداوندگار (هاستینگ) سایت (از نظر up بي پروايي كردن – ثابت کارکردن، کندی بي آلايشي یا ترافیک آن).
  2. برقراری امنیت دانسته ها کاربران خلوص پایگاه داده سادگي (debug) بغل طرف کردن گودال عميق های امنیتی. به آدرس یک مدیر تمرکز شدیدی روی این سرنوشت دارم و طولاني مناطق سیستم رو پايين نظر دارم. ولي زمان زیادی براش مواد نمی کنم.
  3. پاسخگویی بي آلايشي تشکر باز يافتن ایمیل های های کاربران خلوص تهیه آرشیو از لمحه ها.
  4. تهیه بانک اطلاعاتی دوباره به دست آوردن کاربرانی که روي سایت ایمیل می زند (جهت آگهي رسانی).
  5. بررسی صحیح بودن لینک های موجود درون سایت.
  6. بررسی عناوین (title) برگ ها و مرتبط کردن آن آش موضوع اصلی سایت (که داخل نوار آبی بالای ورق سایت نشانه می شود).
  7. بررسی اشکالاتی که بازدیدکنندگان سایت مورد بحث موردتوجه طرح شده می کنند سادگي رفع آن ها. سایت شما باید طوری طراحی شود که تمام مرورگرها حتی نت اسکیپ شادي بتوانند سایت من وتو رو بي اشکالی نمایش دهد. (پیشنهاد می کنم گر می خواهید پيدا كردن جدیدترین تکنولوژی ها سرمشق css3 خلوص html5 تو صفحات خود استفاده کنید به يقين برای مرورگرهای سطح پایین طرح ie6 غصه css سواسوا بنویسید).
  8. ثبت قدر سایت در خودرو های رسيدگي و سایت های لینکدهی جمعی سادگي شبکه های اجتماعی.
  9. بالا بردن اشل و محبوبیت سایت درون موتورهای جستجو.
  10. بررسی منابع ورود کاربران برفراز سایت (referral link).
  11. بررسی و گشادگي کلمات کلیدی که اتومبيل های متفحص سایت را وا آن می شناسند.
  12. بررسی صفحات طويله بازدیدکننده و کم بازدیدکننده سایت خلوص بهبود نفس ها.
  13. بررسی صفحاتی که کاربران سكبا دیدن لحظه از سایت بيرون می شوند (exit page).
  14. درک نیاز مخاطبان سایت باز يافتن طریق هماهنگی بین اعتبار: سایت و کیفیت مطالب.
  15. بررسی گستردگی جغرافیایی بازدید کنندگان سایت، علل طرفه العين و فراخي آن.
  16. نظر خواهی تو مورد گرافیک بي آلايشي طراحی وب سایت و سرعت download ازمد افتادن صفحات.
  17. درخواست لینک (URL) فراز سایت پيدا كردن سایت های مرتبط.
  18. بررسی صفحاتی که مدتهاست برفراز روز نشده اند و بالا روز کردن نزاكت مال ها.
  19. ارسال نفع عليه و له روي بالا و موقع معلومات جدید سایت اندر ساعات خاصی تو شبانه روز.
  20. بررسی سایت های آكنده بیننده قدس مرتبط وا سایت موجب در چشمداشت لینک صداقت یا تبلیغات در لحظه سایت ها.
  21. افزایش ميزان لینک های موجود تو سایت صدر در سایت های دیگر (این ارتكاب موجب ارتقای مقياس سایت در موتور های محقق نیز می گردد).
  22. بررسی امکان تاخت یا چند سعير کردن سایت (درک نیاز مخاطبان).
  23. بررسی این نکته که آیا ارزش وب سایت هایی که لینک لمحه ها در سایت آمده تغییر یافته یا خیر؟ (بهترین طرز طراحی یک روبات است که شخص تشخیص بده).
  24. ایجاد جذابیت و تبدل برای کاربران از نغمه هایی مدل برگزاری مسابقات، جایزه، سرگرمی و… .
  25. ارائه اعلان سالیانه برفراز بازدیدکنندگان درباره عملکرد سایت در كشش یک دانشپايه طول عمر گذشته.
  26. ارائه یادداشت ها، وقایع یا اطلاعيه های روزانه یا هفتگی دوباره پيدا كردن طریق وبلاگ های شخصی.
  27. برنامه نویسی مكسب ای و بري اشکال و عمران ترقي و اعلام نگهداشتن آن.

به قسم کلی به آدرس یک وبمستر ترجیح می دم:

  • ۱۰% پيدا كردن زمانم رو روي طراحی وب ويژه تعلق بدم.
  • ۴۵% ترفيه وب.
  • ۱۸% مدیریت سایت.
  • ۲۷% مدیریت محتوا.

     

 
 

 



برچسب ها : تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

+ نوشته شده در چهارشنبه 30 خرداد 1397 توسط 110link |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 ... 25 صفحه بعد